Evo sad je pola čest ujutro, celu noć su skidali asfalt u Uzun Mirkovoj u Beogradu. Naravno da ni ja ni supruga celu noć nismo oka sklopili. Želim svakom da im po celu noć prave 100 decibela ispod prozora, uprkos Uredbi koja od 22 ' 06 u stambenim delovima grada dozvoljava samo 45. A policija samo konstatuje - Pa imaju dozvolu skupštine grada. A ja se pitam kako može Skupština grada da dozvoli da se krši zakon. Neka rade kad god hoće, ali Zakoni moraju da se poštuju, a ne da se Skupština grada ovako bahato ponaša prema stanovništvu.
"...Niste veliki radnici. Često odlažete za sutra, čak i za prekosutra, ono što biste mogli da uradite danas. Posledica je da se to, često, nikada i ne uradi. Koliko ste samo ličnih i, još gore, koliko ste gubitaka po svoju zemlju podneli zbog tog olakog dangubljenja...!"
evo ja sam jedan od 30 slepaca već dugo. i svaki dan gledam kako se krade i kako neradnici napreduju. ugasiti firmu i svi na ulicu,ko je radnik taj neće biti gladan. PODRŠKA GRADJANIMA
Vidi druze ti kazes mi obicni radnici a mi smo kao neobicni i ne lupetaj vise molim te OVDE SE NAVODI DA POLICIJA MORA DA REGULISE SAOBRACAJ JER IDIJOTI OD VOZACA NE IDU SA MOSTA PRAVO I OBRATNO NEGO BI DA SKRENU A IMA LEPO ZNAK OBAVEZNO PRAVO I TU JE PROBLEM TO NEK RESAVA POLICIJA I VOZACI A NAS MALO POSTEDITE.I jeste li vi nerazumni nema ljudi da se radi u 2 smene ima 30 fizickih radnika lopatasa kako god ih zvali jel to vama jasno da su stranke napunile sa 300 ljudi u kojekakvoj administraciji i nema ko to da resi i otkacite se od nas bednika sto nismo dobili platu 2 meseca
Lol.
Clan 57 kaze da im prilikom preraspodele radnog vremena, radno vreme ne sme biti u toku 6 meseci duze od prosecnog radnog vremena kao i da broj radnih sati u toku nedelje ne sme biti veci od 60.
Ovo nikako ne sprecava formiranje dve smene u kojoj ce svako raditi onoliko koliko i inace radi.
Clan 192 kaze da odluku o preraspodeli radnog vremena donosi direktor ili onaj koga on ovlasti u slucaju pravnog lica ili preduzetnik u slucaju preduzetnika.
Dakle, ni ovo ne sprecava formiranje rada u smenama (stavise, uopste i nema veze sa tim).
JKP "Put": Zakon nam ne dozvoljava rad u više smen
Mene zanima nesto drugo hoce li se neko pozabaviti tablama koje se pojavljuju na gradilistima, popravljanju puteva i sl. rabotama? Decenijama citam na tablama NEZAPOSLENIMA ULAZ ili PRISTUP ZABRANJEN. I ovde na fotografiji se lepo vidi tabla ZABRANJEN PRISTUP NEZAPOSLENIMA. Po mom poimanju naseg jezika svako ko je u radnom odnosu tj. zaposlen ima pravo da pristupi navedenom gradilistu. Ako mislite da sam promasila temu u komentaru pa ovo je retka prilika da zamolim one koji se u sve razumeju pa i u renoviranje puteva da mi objasne ovu lingvisticku zavrzlamu. A sto se tice renoviranja raskrsnice zaista radnici nisu krivi. Kako ih rasporede tako i rade. A rade ne zabusavaju, posmatram ih svaki dan, u prolazu. Jedino da neko odgovoran objasni kako takvi pozamasni radovi ne mogu a se rade u smenama. Toliko ceznemo za EU a tamo, u ponekim drzavama takav poslic bi bio, zaista, zavrsen za nekoliko dana - najduze.
To sto nemate platu dva meseca sami ste krivi. Sta je radio Sindikat i predsednik.Smestali svoje g..... u bolje fotelje uz vece koeficiente.Sto se tice rada nocu i da li to neko voli to su gluposti.Radi se ono sto se mora i u sto kracem roku.Preraspodela dovodi do nerada i maltretiranja obicnih radnika.
Cesljati svaki placen racun,provera debljine i kvalitet asfalta, ali i ugradjenih elemenata. Tek nakon toga prijem.Mora da se zna lice koje je primilo raskrsnicu ali i garancija na radove.
U Australiji, gde sam živeo, takve radove uglavnom izvode noću. Manje je zamorno, toplo i saobraćaj najmanje trpi.
Srbija je, međutim, glupa i beznadežna na mnogim frontovima.
Prvo za sve koji PLJUJU U PUTU IMA 30 FIZICKIH RADNIKA UKUPNO OD 430 ZAPOSLENIH I NEMA KO DA RADI.Dr plate nemamo vec dvaipo meseca i pet putnih troskova ljudi nemaju da jedu ni za tu jednu smenu a ne dve i ne racunajte put invest on nema njih 300 u administraciji nego ima 100 radnika a to je politika prethodnih vlasti dovela i ova mislim na rukovodeci kadar SPS .A 30 ljudi ne moze da zaradi platu za ovih 300 .Ali vi cete i dalje da pljujete a AKO VEC PLJUJETE PLJUJTE PO RUKOVODSTVU NEMOJTE PO JADNIM LJUDIMA KOJI NEMAJU NI ZA DORUCAK TOLIKO ZA NEOBAVESTENE KOJI IZ FINE SOBICE SA KLIMOM PALAMUDE.Dr da li bi vi voleli nocu da vam pod prozorom lupa kompresor u ponoc naprimer to oko tih smena dajte molim vas nama je lakse neocu nema guzve ali bi se gradjani bunili koju tu zive.I nisu NEradnici i ne psuj maku jer ljudi nemaju za doruvcak ti prvi komentar kad tvojoj deci ne budes imao da das za uzinu setices se mene
Gluplji komentar nisam video, ovde je problem to sto bahati vozaci ne postuju signalizaciju I prave guzvu I otezano kretanje, a grad nista ne radi da svojim gradjanima koji placaju porez obezbedi nesmetano kretanje I nesmetano obavljanje redovnih obaveza, vec oteze radove. Saobracajci ako cemo tako su uzimali uzimaju I uzimace problem je da u gradu u kojem zivimo I strucnjake koje placamo omoguce nam normalan zivot a ne da 20 minuta idem od jedne do druge raskrsnice.
I kod nas je to moguce uraditi u rekordnom roku kad se radi.Nemci nemaju preraspodelu radnog vremena oni rade da urade u sto kracem roku a ovi nasi bi da kampuju po raskrsnicama skupljajuci sate za slobodne dane. JKP su firme koje nebi smele da rade u rezimu preraspodele jer imaju posla cele godine.Ako nesto nemogu da urade to grad ZIG treba da prepusti drugima.
Ima tu istine.Lepse je kostresiti se iza radara nego regulisati saobracaj. Samo da vidite kako izgleda na Iriskom vencu kod solane.Kao kontrola saobracaja a pune se dzepovi. Nigde u svetu te niko nedira ako ne napravis prekrsaj a ovi nasi kao preventiva kao da su vidovite Zorke.
Da su umesto 10 putnickih automobila kupili opremu za rad u nocnim uslovima mogli su raditi u tri smene po osam sati i da svima bude dobro.Ali nemoze .Mora banda da se voza u novim superbama jer koga briga za guzve i los asvalt.
Iz ove kuknjave irodice se opet nesto lose po one koji svakako nadrljaju najvise.
Ovo su ordinarne lazi JKP PUT,dajte im otkaz tj neka se privatizuju i tacka.U svetu radi se dok se ne zavrsi posao tj.24 sata.Raspodela je za politicare da se uvuku u dupe glasicima radnicima u JKP to je istina.Nemogu nista reci o placanju jer i to vise nije normalno rajo trpite i opet birajte zlo,koliko stajanja izduvnih otrova sekiracije itd kada bi to naplatili preduzecu koje radi pa njihovi radnici bi umrli od gladi jos juce,tugo najtuznija gdesmo ni neznamo a niko nam ni nedaje pravu istinu.
U EU kao sto neki ovde pisu rade se ovakvi poslovi nocu zbog ....,e sad da postavim pitanje i cekam odgovor od vas koji ste videli da se u EU radi nocu a da nije na you tube. Dali se uvek radi,dali je u naseljenom mestu,dali je nesto bilo urgentno...?
U EU i ako rade nocu nece niko da im psuje mater ili da puca sa terase na ljude,Vama ovde smeta nocu kad prodje kamion sto soli pa tresti motor kad stoji na semaforu a ne da vam lupa kompresor nocu,pre nego napisete neku glupost prvo podjite od sebe kako bi bili srecnio da vam masine rade nocu,da ne mozete ni vi ni deca da spavate a ujutro idete na posao!!!!
Niko od komentarora nije potrefio srz problema!!!
Ovde se radi o tome da su SAOBRACAJCI nezadovoljni jer moraju veliku raskrsnicu da obezbedjuju celo pre podne, umesto da LOVE prekrsaje i stavljaju sebi u DZEP!!!
Tacno u vecinu privatnih firmi inspekcija ulazi samo kad se dogovori sa gazdama.Tamo se radi i po 300 i vise stai mesecno,godisnji se dobijaju na papiru , plate su uglavnom minimalac a razlika se isplacuje na ruke.Potkradanje radnika i drzave je vise nego ocigledno ALI. Ista ta drzava zeli da pomogne te koji je potkradaju uvodjenjem novog zakona o radu koji ce jos vise unistiti radnike i narod zavadjajuci javni i privatni sektor umesto da sve prisili na postovanje postojeceg zakona .
"U ovom preduzeću navode da je ključni problem zašto se radovi noću izvode samo u specifičnim situacijama taj jer Zakon o zaštiti od buke u životnoj sredini i Uredba o indikatorima buke to ne dozvoljavaju."
Aha, ovo je kljucno. Znaci, zbog nivoa buke tokom radova po nekom tamo zakonu nije dozvoljeno nocu raditi tj. popravljati ulice. Znaci, JKP "Put" zbog buke ne sme nocu da radi, ali zato Laze Teleckog tokom noci moze slobodno da radi iako proizvodi daleko vecu buku nego sto je proizvode radnici JKP "Put". Verujem da ako bi se ovi iz JKP "Put" zaintacili i poceli i nocu da rade da bi ih inspekcija zajedno sa policijom sve potrpala iza resetaka zbog buke dok recimo ista ta inspekcija i policija zaobilazi Laze Teleckog i tolerise im rad preko radnog vremena kao sto im tolerise i buku koju stvaraju.
To je formula za neplacanje prekovremenog rada.Koja zemlja u svetu ima zakon (bivse YU republike tu neracunam) o radu a da imaju preraspodelu.Preraspodela ti je kao vanredno stanje u drzavi.Uvedu je ,nemoraju da te plate a ti moras da radis. Onda se radnici koji neretko rade i po 12 sati vucaraju po gradilistima i nista nerade skupljaju dane i sate i to ti tako ide u nedogled.
Preraspodela je pljacka obicnih radnika.Platite prekovremeni rad kao svuda po svetu,trazite kvalitet i penale za probijene rokove.Osam sati rada donosi kvalitet ,dodatni kvalitet se postize novcem a ne preraspodelom.
PRERASPODELA jednako PLjACKA obicnog radnika jer za svoj prekovremeni rad dobija slobodan sate koje svakao ima po isteku redovnog radnog vremena, a onda mu te slobodne sate daju kad pada kisa da ih iskoristi ZAR JE TO NORMALNO.
A, ti "marvo", nastavi da laješ na tastaturu i sve će biti ok?
Žalosno je to, što bar pola Srbije laje sebi u bradu i nije u stanju da sebi uredi državu u kojoj vredi potrošiti svoj život. U ovoj ovakvoj, nije vredno potrošiti ni pola sata
Preraspodela radnog vremena se nikad u Putu nije uvodila u skladu sa zakonom niti sprovodila.Koristila se uvek za prikrivanje nesposobnosti rukovodilaca da odredjene radove zavrse u zakonom predvidjenom i ugovorenom roku.
Pre pocetka radova u projektoj dokumentaciji i ugovoru tacno pise koliko je vremana potrebno da se posao zavrsi i pod kojim uslovima a PRERASPODELA se sigurno nespominje.
Ono sto pravi problem je neznanje i nestrucnost ljudi.Zbog raznoraznik pritisaka i ko zna sve cega Put je u zadnjih nekoliko godina ostao bez izuzetno kvalitetnih ljudi ( tehnicara ,vozaca fizickih radnika - onih koji su na terenu znali sta i kako) a dovedeni su ..........
Mnogi koji nisu stručni, a sede za računarom, jedini im je posao da nešto komentarišu, ovde ima "na komentarima" dosta onih koji upravo rade u javnim i komunalnim preduzećima ali im njihova opcija nalaže da moraju da negativno komentarišu, za njih jedno Bravo (Ligaši i DS). Dakle, Put invest, Graditelj, Bulevar company , tamo inspekcija ne ulazi, oni mogu da imaju po par desetina radnika koji nisu prijavljeni, nemaju osnovne standarde za izvršenje radova.Ove firme su uspele za samo par godina da stvore velike firme, a poreklo kapitala, ili da li možda kroz njih ne prolazi drugi kapital od nekih drugih roba i radova ??? Posebna pitanja su dobijeni radovi i Aneksi, da li se neko zapitao koliko Put invest radi Njegoševu ili kružni tok na Klisi, narvno da nije. Pametni neka se raspitaju kako je na Zapadu, svaki prekovremeni rad se plaća *1x5 ili *2. ZiG daje rokove, rokovi nisu probijeni, za sve radove postoje planovi i dinamika njih odobrava investitor, sve to treba da se zna da bi dokoni mogli da komentarišu. Ono što je bitno jeste da se posao završi u roku, da ZIG plati posao pošteno bez aneksa radova ( tako se radi sa privatnicima) i da ti radovi budu kvalitetni. Pametni neka pogledaju kako se prave putevi u Americi ( slojevi su 40cm, a kod nas pošto investitor tj.ZiG nema para, e onda je taj sloj 15-25 cm, a garancija je 3 godine za određeno opterećenje) .
Prvi deo su raaastezaaali dve nedelje, pa je pala kiša, pa nisu mogli... Onda su za vikend, SUBOTA I NEDELJA asfaltirali. Dakle, moglo je van redovnog radnog vremena.
A šta da kažemo mi stanovnici najlepše novosadske ulice Vase Stajića. Ulica koja je u epicentru Novog Sada već skoro 2 godine je razrovana, kuće i stanovi prepuni prašine, automobili od silnih rupa oštećeni. DOKLE????? A plaćamo najskuplju gradsku rentu. SRAMOTA111111111
ovo je neverovatna manipulacija, zapravo 100procentna laž, Zakon o radu NIGDE ne kaže JKP ne može ili da JKP Putu nije dozvoljeno da radi u više smena, naprotiv, pročitajte Zakon. Zakon upravo daje mogućnost da se radi u više smena, reč je o nečem drugom, reč je o "preraspodeli radnog vremena" koja NIJE REGULISANA ZAKONOM u ovom slučaju nego INTERNOM ODLUKOM JKP Puta. prema tome oni su SAMI SEBI ZABRANILI RAD U SMENAMA A NE ZAKON. I za tako nešto mora odgovarati DIREKTOR JKP I NJEGOVA POLITIČKA STRANKA KOJA GA JE TU INSTALIRALA JER SIGURNO NIJE SAM SVOJIM ZASLUGAMA ZASLUŽIO DA BUDE NA TOM MESTU!!!!!!!!!!
LAŽI i SRAM DA VAS BUDE
Zasto su dobili posao na tenderu , ko im je dodelio posao, ako ocigledno nisu u stanju da ga izvrse po najvisim standardima, takva raskrsnica to zahteva.
Ovde neko nekom nesto dodje,konkurencija cuti, budzetka inspekcija cuti,dali ce tuzilastvo reagovati ostaje da SE VIDI, jer behatonske ili neke druge veze su i dalje na snazi.
Moze li se uraditi neko trajnije rijesenje za najprometnije raskrsnice u gradu, nije valjda da se u zoni kocenje mora naguzvati asfalt kao pita sukana? Kod Futoske pijace se, na primjer, iako pazim redovno nasucem na uzvisenje jer je volvo malo nizi od ostalih automobila. I ko je kriv ako mi se napravi veca steta na automobili, pukne karter i slicno?
Nije valjda da je jedino rijesenje svako malo dizati sloj asfalta, praviti guzvu i zastoje da bi opet jednako nekvalitetno bilo uradjeno i tako u nedogled?!
Raskrsnice, pogotovo zone kocenja treba uraditi nekom trajnijom metodom, armirati, betonirati, nemam pojma kako, znam i da treba imati u vidu i druge instalacije ispod puta ali iako nisam iz te branse sigurno postoji neko postojanije rijesenje.
Ovo saopštenje je toliko nemušto, izkarikirano, neprofesionalno, a jedina je istina: Nećemo da radimo noću. Ispada da pored pratećih službi treba da rade i kafe kuvarice.
Koliko ja znam leti se smrkava u 20h, dakle nema osnova da se ne radi od 15-20h, dakle nema rada noću i nema preraspodele. Radi se o čistoj nesposobnosti uprave navedenog preduzeća.
Ово саопштење је освојило прво место на такмичењу "највећа глупост коју сте икада чули у животу"! Дакле, овом идиотском изјавом и службено је потврђено: ми грађани смо велика стока коју треба немилице заје...ти кадгод се зато створи повољна прилика, а ми ћемо да блокирамо раскрсницу и хвалимо се како смо у ствари премашили првобитни план. Ало! АЛО БРЕ! Да ли сте ви свесни шта говорите!? Толико ме је ово прво насмејало, а онда разбеснело да сам ван себе! Изгледа да нам преостаје само једно, што је већ било предлагано по овим форумима много пута: најурити све г...њивом мотком до Сибира. Како вас само није стид, олошу један беспризорни, битанге једне безобразне!
Kaoliko gluposti, u svim komšijskim zemljama radovi se rade ceo dan i noć kako bi bili što pre završeni. Poenta je uraditi popravke bez prevelikog uticaja na svakodnevni život građana. Primer-Budimpešta, nedelja 20 časova svi u fulu završavaju put.
Srbistan!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
JKP "Put": Zakon nam ne dozvoljava rad u više smena
Novi Sad
•28.05.2014.
•14:05
Komentari 56
Uzun Mirko
Arčibald Rajs
putar
eee
coco
S.
Clan 57 kaze da im prilikom preraspodele radnog vremena, radno vreme ne sme biti u toku 6 meseci duze od prosecnog radnog vremena kao i da broj radnih sati u toku nedelje ne sme biti veci od 60.
Ovo nikako ne sprecava formiranje dve smene u kojoj ce svako raditi onoliko koliko i inace radi.
Clan 192 kaze da odluku o preraspodeli radnog vremena donosi direktor ili onaj koga on ovlasti u slucaju pravnog lica ili preduzetnik u slucaju preduzetnika.
Dakle, ni ovo ne sprecava formiranje rada u smenama (stavise, uopste i nema veze sa tim).
Una
Milisav
opsssssss
Mile
Apache
Srbija je, međutim, glupa i beznadežna na mnogim frontovima.
eee
Glupost
Iz ove kuknjave irodice se opet nesto lose po one koji svakako nadrljaju najvise.
talicni
Putar
U EU i ako rade nocu nece niko da im psuje mater ili da puca sa terase na ljude,Vama ovde smeta nocu kad prodje kamion sto soli pa tresti motor kad stoji na semaforu a ne da vam lupa kompresor nocu,pre nego napisete neku glupost prvo podjite od sebe kako bi bili srecnio da vam masine rade nocu,da ne mozete ni vi ni deca da spavate a ujutro idete na posao!!!!
Policajac
Ovde se radi o tome da su SAOBRACAJCI nezadovoljni jer moraju veliku raskrsnicu da obezbedjuju celo pre podne, umesto da LOVE prekrsaje i stavljaju sebi u DZEP!!!
perica-m
Aha, ovo je kljucno. Znaci, zbog nivoa buke tokom radova po nekom tamo zakonu nije dozvoljeno nocu raditi tj. popravljati ulice. Znaci, JKP "Put" zbog buke ne sme nocu da radi, ali zato Laze Teleckog tokom noci moze slobodno da radi iako proizvodi daleko vecu buku nego sto je proizvode radnici JKP "Put". Verujem da ako bi se ovi iz JKP "Put" zaintacili i poceli i nocu da rade da bi ih inspekcija zajedno sa policijom sve potrpala iza resetaka zbog buke dok recimo ista ta inspekcija i policija zaobilazi Laze Teleckog i tolerise im rad preko radnog vremena kao sto im tolerise i buku koju stvaraju.
dxd
PRERASPODELA jednako PLjACKA obicnog radnika jer za svoj prekovremeni rad dobija slobodan sate koje svakao ima po isteku redovnog radnog vremena, a onda mu te slobodne sate daju kad pada kisa da ih iskoristi ZAR JE TO NORMALNO.
ćelavac
Žalosno je to, što bar pola Srbije laje sebi u bradu i nije u stanju da sebi uredi državu u kojoj vredi potrošiti svoj život. U ovoj ovakvoj, nije vredno potrošiti ni pola sata
Pre pocetka radova u projektoj dokumentaciji i ugovoru tacno pise koliko je vremana potrebno da se posao zavrsi i pod kojim uslovima a PRERASPODELA se sigurno nespominje.
Ono sto pravi problem je neznanje i nestrucnost ljudi.Zbog raznoraznik pritisaka i ko zna sve cega Put je u zadnjih nekoliko godina ostao bez izuzetno kvalitetnih ljudi ( tehnicara ,vozaca fizickih radnika - onih koji su na terenu znali sta i kako) a dovedeni su ..........
Aleksa
komsija
rasim
LAŽI i SRAM DA VAS BUDE
jo
Đuro
Mile
Ovde neko nekom nesto dodje,konkurencija cuti, budzetka inspekcija cuti,dali ce tuzilastvo reagovati ostaje da SE VIDI, jer behatonske ili neke druge veze su i dalje na snazi.
ljosa
Petao Džon
Aj nek mi sad neko objasni, ko je ovde lud?
Verovatno mi koji to sve čitamo i upijamo, da ne kažem ćutimo...
Ivan
Sale
Nije valjda da je jedino rijesenje svako malo dizati sloj asfalta, praviti guzvu i zastoje da bi opet jednako nekvalitetno bilo uradjeno i tako u nedogled?!
Raskrsnice, pogotovo zone kocenja treba uraditi nekom trajnijom metodom, armirati, betonirati, nemam pojma kako, znam i da treba imati u vidu i druge instalacije ispod puta ali iako nisam iz te branse sigurno postoji neko postojanije rijesenje.
novosađanin
саша михић
ćelavac
Srbistan!
Raspustiti firmu pod hitno i posao dati nekom ko može želi i ume da radi!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H